Szkoła

Chcesz trochę lepiej poznać naszą szkołę?

Gdy będziesz mieć wolną chwilkę to koniecznie zadzwoń lub wpadnij na herbatę! Tymczasem zapraszamy do obejrzenia naszej strony, gdzie dowiesz się jak do nas dotrzeć, zobaczysz co u nas słychać oraz poznasz część Miłej Ekipy i naszych uczniów. 😊 Po więcej informacji dzielnie scrolluj dalej!

Dlaczego zdecydowaliśmy się otworzyć szkołę?

Marzyliśmy o miejscu, które całą mocą będzie sprzyjać rozwojowi, nauce języków obcych i powstawaniu dobrych pomysłów. Miejscu, w którym zarówno dzieci, jak i dorośli uczniowie będą z przyjemnością spędzać swój wolny czas. Miła Szkoła Językowa jest wyrazem naszego przekonania o tym, że każdy zasługuje na troskliwą edukację dobrej jakości!

Miła ekipa!

Zuza Chorodeńska
sinolożka, nauczycielka, autorka podręczników, założycielka szkoły

Od pierwszej przeprowadzonej lekcji, wiedziała że edukacja jest dla niej jedyną możliwą drogą. Nauczycielka o wielkim entuzjazmie i jeszcze większym sercu do pracy. Autorka podręczników i pionierskich metod dydaktycznych dla dzieci i dorosłych. Magister sinologii UAM. Uczyła się także na Uniwersytecie Syczuańskim. Szczerze zafascynowana pedagogiką i efektywnym nauczaniem.

Gabriela Szawioła
lektorka angielskiego

Na jej koncie doświadczeń widnieje certyfikat Cambridge C2 Proficiency, studia na kierunku filologia rosyjsko – angielska, a nawet krótki romans z polonistyką. 😉             W Miłej prowadzi zajęcia w każdej grupie wiekowej, zarówno online jak i stacjonarnie. Specjalne miejsce w jej sercu zajmuje literatura i…harcerstwo, z którym jest blisko związana  od 2007 roku! Swoje doświadczenie z obozów i biwaków zgrabnie wykorzystuje na zajęciach z najmłodszymi. Ku swojemu zdziwieniu ostatnio coraz bardziej cieszy ją gotowanie i eksperymentowanie w kuchni – im dziwniej, tym lepiej!. Jeżeli kochacie opowieści i komiksy, a J. Austen, E. Gaskell. L.M Mongomery, J.R.R. Tolkien, czy C.S. Lewis to też Wasi ludzie – na pewno znajdziecie wspólny język!

Zuza Grzechowiak
sinolożka, tłumaczka, lektorka chińskiego

Magister sinologii UAM, studiowała także na Uniwersytecie Syczuańskim. Miłośniczka dobrego jedzenia i sztuki, zarówno tej klasycznej jak i Banksy’ego. Lubi gotować, pstrykać zdjęcia, podróżować po świecie i zwiedzać miejscowe galerie sztuki, a od czasu do czasu sama też coś zmaluje 😉

Martika Górska
lektorka angielskiego

 Ukończyła filologię angielsko-chińską i może pochwalić się certyfikatem Cambridge Advanced. Na zajęciach uwielbia wymyślać nowe zabawy, które pomagają w nauce słówek. Jednak najbardziej interesuje ją wykorzystywanie gier w dydaktyce, zwłaszcza, że studiuje groznawstwo.

Ogarnia kulturę młodzieżową na poziomie ekspert, lubi cosplay, kulturę azjatycką i postcrossing.

Jej ulubione angielskie słowo to ‘scrumptious’, w szczególności używane ironicznie.

Basia Gryczan
Lektorka angielskiego, reżyserka

Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego na specjalizacji Film Eksperymentalny i (certyfikowana) miłośniczka języka angielskiego! Wychowywała się jako najstarsza spośród 6 rodzeństwa, dlatego wśród dzieci małych i dużych czuje się jak ryba w wodzie!  Pierwsze lekcje angielskiego prowadziła już w liceum, a z czasem zapał do nauczania stawał się coraz większy. Odkryła, że kreatywna praca z dziećmi, budzenie zamiłowania do języka i dzielenie się wspólnymi pasjami z uczniami to to co lubi najbardziej!

Marta Kaczyńska
lektorka angielskiego i chińskiego

Studiowała na Wydziale Anglistyki oraz Neofilologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Szczerze zafascynowana starożytną i współczesną kulturą Chin. Uwielbia pracę z dziećmi i trudno nie podzielać jej entuzjazmu do nauki języków! W wolnych chwilach połyka książki w zawodowym tempie i próbuje utrzymać swoje roślinki przy życiu 😉

Jagoda Szulak
sinolożka, lektorka chińskiego

Lektorka z prawie 10-letnim doświadczeniem pracy z dziećmi przedszkolnymi, szkolnymi oraz dorosłymi.  Absolwentka sinologii UAM oraz stypendystka Hangzhou Normal University, uczelni o ponad 100-letniej tradycji kształcenia kadry pedagogicznej. Interesuje się ewolucją systemów językowych i komunikacją interkulturową. Entuzjastka NVC. Lubi pomagać ludziom się dogadać. Pracuje w oparciu o zaufanie do naturalnych kompetencji, zarówno dzieci jak i dorosłych, do uczenia się i rozwoju. Wierzy, że w każdym drzemie potencjał, który odpowiednio rozwijany, może uczynić nasz świat lepszym. Prywatnie mama dwóch energicznych chłopaków w wieku przedszkolnym.  

Mateusz Grodzki
lektor angielskiego

Studiował na Uniwersytecie w Białymstoku oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Znajomość angielskiego szlifował w różnych branżach, ale największą frajdę sprawia mu dzielenie się swoją wiedzą z innymi. Oprócz nauczania języków, tworzy również aplikacje internetowe.  Po godzinach, zapalony fan gier planszowych i początkujący hodowca roślin ozdobnych.

Jadwiga Hołowiecka
office manager, front desk host

Miłośniczka architektury brutalizmu i muzyki. Przed Miłą przez 15 lat przemierzała Europę z historycznym kramem. Prywatnie matka, której naturalnym środowiskiem jest las i rower.  Okazjonalnie śpiewa białym głosem.  W Miłej jest na pierwszej linii frontu – Dba o stronę administracyjną,  porządek w papierach, uśmiech na powitanie i kawę.

Magdalena Łochowska-Piotrowicz
anglistka, tłumaczka, lektorka online

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim w zakresie metodyki nauczania języka angielskiego. Pasjonuje się metodą komunikacyjną kładąc nacisk na interakcje w języku angielskim. Posiada doświadczenie (także międzynarodowe – zdobyła certyfikat CELTA) w zakresie nauczania języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania. Na swoich zajęciach kładzie nacisk na komunikację, praktyczne zastosowanie języka, otwartość i budowanie pewności siebie. Od 2009 r. jest także tłumaczem przysięgłym, prowadzi zajęcia z prawniczego języka angielskiego i może urozmaicić zajęcia ćwiczeniami z zastosowaniem różnorodnych strategii i technik tłumaczeniowych. Prywatnie mama pary urwisów, podróżniczka, miłośniczka ptaków i zdobywczyni Korony Maratonów Polskich.

Anastasiia Hromak
ilustratorka

Artyska z Ukrainy. Studiowała grafikę projektową na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Zrealizowała dyplom, w którym zaprojektowała infografiki dla migrantów. Na co dzień ilustruje książki dla dzieci, prowadzi warsztaty plastyczne i oprowadza turystów po Poznaniu. W Miłej zajmuje się projektowaniem materiałów do angielskiego  dla najmłodszych uczniów.

Martyna Talaga
ilustratorka, product designer

Na co dzień jest UX designerem i ilustratorką, hobbystycznie tworzy abstrakcyjne plakaty pod marką talagens. Lubi obserwować otoczenie i wyłapywać to co może posłużyć za inspirację. Studiowała projektowanie graficzne na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. W Miłej odpowiada za ilustracje i skład podręcznika do nauki języka chińskiego dla dzieci.

Joanna Januszewska
product designer, projektantka materiałów

Product designer, ilustratorka, miłośniczka psów, powolnego życia i liternictwa. Jej misją jest łączenie dobrych pomysłów z odpowiednią dla nich estetyką. W Miłej odpowiada za identyfikację wizualną oraz projekt autorskiego podręcznika do nauki chińskiego metodą ManMan dla dorosłych uczniów.

Yu Andriichuk
ilustratorka

Najprawdopodobniej jedyna osoba na świecie, która stworzyła wizualny most pomiędzy Chinami i Polską. Robi ilustracje, zdjęcia i wierzy w techniki mieszane. Entuzjastka kultury gier wideo i posthumanizmu. W Miłej odpowiada za ilustracje w identyfikacji wizualnej i podręczniku do nauki chińskiego metodą ManMan.

Nasze metody

Rozwój nauki o funkcjach poznawczych sprawia, że możemy uczyć się zdecydowanie efektywniej niż kiedyś. W Miłej, wspieramy naturalne procesy kognitywne, które odpowiadają za kreację kontekstu, tworzenie skojarzeń i trwałe zapamiętywanie.

Wierzymy w nauczanie oparte na dowodach (evidence based teaching). Nasze metody tworzymy w oparciu wyniki badań prowadzonych w najlepszych ośrodkach edukacyjnych na świecie.

Nawet najbardziej rewolucyjna metoda bez starannie przygotowanych materiałów nie odniesie pożądanych skutków. Stawiamy na pełne doświadczenie edukacyjne, którego częścią są autorskie podręczniki, pomoce sensoryczne i materiały powtórkowe.

Wiemy, że równie ważnym składnikiem sukcesu jest wewnętrzna motywacja do rozwoju. Korzystamy z wyników wieloletnich badań Carol Dweck – amerykańskiej psycholożki, autorki koncepcji Growth Mindset. Inspirujemy naszych uczniów do poszukiwania nowych doświadczeń intelektualnych i dbamy o nastawienie na rozwój.

Nasze wartości

Apetyt na wiedzę

Naszym celem jest nauka i rozwój. Zarówno intelektualny i językowy, jak również społeczny i osobisty. Interesuje nas świat i odkrywanie jego tajemnic!

Staranność

Rozumiemy, że trwałe rezultaty nie biorą się z powietrza, a wspaniałe osiągnięcia są wynikiem sumiennej pracy i konsekwencji.

Empatia

Interesują nas inni ludzie, ich historie, problemy i sprawy, które maja dla nich znaczenie. Pytamy i potrafimy słuchać.

Życzliwość

Stajemy na głowie, żeby pomóc innym. Dzielimy się z potrzebującymi i nie boimy się okazywać zainteresowania oraz ciepłych uczuć.

Tolerancja

Widzimy różnice pomiędzy ludźmi. Zamiast być przyczyną podziałów, są dla nas powodem do szczerej radości! Pozwalamy sobie i innym być kimkolwiek chcą, tak długo jak nikogo nie krzywdzą. Rozumiemy, że różnorodność nas wzbogaca.

Otwartość

Pragniemy uczyć się o sobie nawzajem. Pozwalamy sobie przeżywać i doświadczać nieznanego. Odrzucamy uprzedzenia i staramy się zrozumieć różnice. Jesteśmy otwarci na nowe perspektywy.

Akceptacja

Nie obawiamy się popełniać błędów. Wiemy, że są one naturalnym elementem procesu nauki i rozwoju.

Współpraca

Rozumiemy, że nasze powodzenie jest uwarunkowane szczęściem ludzi, którzy nas otaczają. Uczymy się pracować razem dla osiągnięcia wspólnych celów. Zawsze staramy się osiągnąć rozsądny kompromis, i gramy fair play!